Фіналісти 2020

Кращі мозкознавці україни 2020!

 

Микита Качанов
школа №4, м. Буча, Київська обл.

Бере участь та перемагає в олімпіадах з біології, хімії та фізики. Хоче стати нейробіологом, щоб навчитися модифіковувати мозок (біологічним та технологічним шляхами) і цим покращити життя всього людства.

Анастасія Коломієць
гімназія біотехнологій №177, м. Київ

"Цікавлюся достатньо специфічними темами, що охоплюють різні біологічні напрямки. Зокрема, вивчаю поведінкові реакції акул, їх фізіологію та системи імунного захисту. Захоплююсь деякими розділами судової медицини та патологічної анатомії. Окрім цього, цікавлюся гістологією, цитологією та ембріологією. Достатньо цікавими є дія нервово-паралітичних отрут та розробка антидотів. А також тема цианогенезису у тварин."

Марія Котюк
гімназія № 21 імені Михайла Кравчука, м. Луцьк

Займається біологією, а нейрофізіологією зацікавилася досить нещодавно. Вирішила взяти участь у конкурсі тому, що хоче дізнатися чогось нового, випробувати свої сили та стати корисною людям.
"Нейрологія, як на мене, досить перспективна галузь,в напрямку якої я буду працювати" - каже Марія.

Поліна Крупська
гімназія № 21 імені Михайла Кравчука, м. Луцьк

Цікавиться природничими науками, особливо біологією.

"Прагну стати нейрохірургом, оскільки люблю нейрофізіологію і відчуваю в собі потяг до цього."

Ірина Левкович
гімназія №14 імені Василя Сухомлинського, м. Луцьк

"Навчаюсь в 11 класі і поглиблено вивчаю біологію протягом 3 років. Участь в олімпіадах і конкурсах дозволяє відкривати для себе щось нове. Люблю долати труднощі, тому захоплююсь складними розділами біології, а що може бути складніше ніж мозок?"

Іванна Остапчук
гімназія №287, м. Київ

Почала серйозно займатися біологією та хімією у Київському палаці дітей та юнацтва. Цікавиться біохімією, фізіологією, цитологією, гістологією та індивідуальним розвитком (у тому числі і нервової системи – особливо пов’язаними з нею патологіями).

Софія-Стефанія Поліщук
гімназія «Києво-Могилянський колегіум», м. Київ

"Природничі науки завжди були однією з найвагоміших сфер моїх інтересів, і тому своє майбутнє теж прагну пов’язати саме з ними. У пошуках конкретних галузей свого зацікавлення захопилась нейробіологією. Нейронаука є найліпшим наявним інструментом у дослідженнях фізіологічних підвалин свідомості й ключем до відповідей на низку важливих як виключно наукових так і філософських питань."

Єгор Чудовський
гімназія «Києво-Могилянський колегіум», м. Київ

"Здавна цікавлюся біологією, з 8-го класу беру участь у біологічних олімпіадах та турнірах. Серед природничих інтересів особливо можу виділити еволюційну біологію, як на рівні загальних проблем, так і в більш спеціальних питаннях. Окремо цікавим, як мені здається, є вивчення тих подій в еволюції, які призвели до виникнення свідомості та інших комплексних явищ нашого мозку (скажімо, яка була роль адаптивності та чистої випадковості утворення подібних явищ?). З небіологічних інтересів можу назвати музику (граю на гітарі, цікавлюся музичною теорією), математику, філософію й лінгвістику."

Остап Шийка
ліцей №23 імені Романа Гурика, м. Івано-Франківськ

Займається науковими дослідженнями в МАН у секції медицини. Цікавиться біологією, екологією та хімією. Бере участь в олімпіадах з цих предметів а, також в конкурсі-захисті МАН. Любить плавання та гірськолижний спорт, грає на фортепіано. Хоче стати лікарем.

"Для мене вивчення нейронаук дуже цікаве заняття. Також, участь у нейроконкурсі допомагає мені вивчати медичну англійську мову."

Олексій Шебанов
гімназія №1 ім. Георгія Вороного, м. Прилуки, Чернігівська обл.

"Для мене мозок - це щось більше, аніж величезна купа клітин, адже він відіграє одну з провідних ролей в організмі хребетних тварин. Без нього неможливе існування людини, а будь-які патології нервової системи створюють чимало проблем.

Мені завжди хотілося зрозуміти, як працює свідомість людини, та чому кожну секунду ми приймаємо такі, а не інші, рішення. Саме нейрофізіологія може якнайкраще допомогти в цій нелегкій справі."