Фіналісти 2023

Кращі мозкознавці україни 2023!

 

Аліна Голянська
Учениця 10 класу Луцького ліцею №14 імені Василя Сухомлинського

Хіба може бути хоч щось, цікавіше за наш мозок? Ще з перших хвилин вивчення нейробіології, я зрозуміла, наскільки це є неймовірним та захопливим. Фактично, я вивчала саму себе, усвідомлювала природу поведінки людини. Спробувавши зовсім трохи, зупинитися уже неможливо. І хоча я загалом цікавлюсь біологією, та з впевненістю скажу: нейронаука є моїм улюбленим розділом. Ми - це наш мозок, а щоб пізнати світ, спочатку варто пізнати себе. Я буду продовжувати вивчати глибини нашого мозку, аби краще його розуміти. Ну і, звичайно, аби дивитися на квадратні очі моїх друзів, коли я розказую їм нові цікаві факти про мозок :)

Андрій Дудник
Учень 9 класу науково-дослідницької школи "Базис", м. Київ

Біологією я цікавився завжди - з раннього дитинства препарував кролів разом з дідусем-лікарем влітку та дивився Discovery решту часу. Серйозно за біологію взявся в сьомому класі, коли перейшов до школи "Базис". Круті вчителі надихнули мене займатися біологією позаурочно вдень та вночі. Хоча я й вивчаю біологію на високому рівні, олімпіадником себе ніколи не вважав. ІВВ став першим конкурсом, до якого я серйозно готувався. Готуючись, не очікував пройти на наступний етап, я просто хотів дізнатися більше про одну з найзагадковіших структур людського тіла — мозок. Сподіваюся, що прохід в фінал — це тільки початок.

Марія Зарицька
Учениця 10 класу науково-дослідницької школи "Базис", м. Київ

Мій шлях у вивченні нейробіології почався зі знайомства з нейровідмінностями - ця тема включає в себе безліч умов, за яких нервова система людей чимось відрізняється від того варіанту, до якого ми звикли, але при цьому вони часто можуть функціонувати в повну силу (або навіть краще). Мене дивували хибне розуміння та ставлення інших людей до цих станів, але, думаю, це можна пояснити недостатністю інформації у цій галузі. Тому я хочу розвиватися у цій сфері, і у майбутньому, для початку, використати знання для дослідження цих відмінностей та показати людям, чим насправді вони є. Підготовка до Нейроконкурсу допомогла мені вивчити найголовніші теми для розуміння нервової системи за невеликий період часу, а сам конкурс - дав змогу використати всі нещодавно набуті знання на практиці та остаточно зрозуміти, чи хочу я поєднати своє життя з цією наукою.

Вікторія Лоза
Учениця 11 класу Львівського фізико-математичного ліцею-інтернату при Львівському національному університеті імені Івана Франка

Я змалку цікавлюся біологією. Після вступу до ліцею відкрила для себе багато цікавих галузей, дотичних до біології, зокрема нейробіологію. Почала самостійно поглиблено вивчати цю науку. Минулого року писала науково-дослідницьку роботу з теми "Роль автофагійної деградації білків в патогенезі хвороби Паркінсона". Цього року не роздумуючи взяла участь в нейрокурсі аби покращити знання. Планую в подальшому розвиватися в напрямку нейробіології та біотехнології, адже вони мене дуже цікавлять та, на мою думку, займатимуть провідні ніші в науці в найближчому майбутньому.

Ірина Модестова
Учениця 10 класу Полтавського міського багатопрофільного ліцею № 1 імені І. П. Котляревського

Біологією цікавлюся з дитинства. Змалку матуся на моє прохання купувала мені різноманітну літературу про будову людини. Я цікавилася природою, існуванням живого від мікроорганізмів і до таких складних творінь як тіло людини. Зрозумівши, що всім керує нервова система, одним із напрямків вивчення і стала нейробіологія. Здобувши деякі знання з анатомії мозку, я вирішила спробувати себе в Нейроконкурсі, щоб дізнатися рівень своїх знань і підвищити їх.

Ілля Писаревський
Учень 11 класу Рішельєвського наукового ліцею, м. Одеса

Я з сьомого класу цікавлюся нейробіологією і нейрохімією, тому був дуже вражений і задоволений курсом з нейробіології, рекомендую його усім і кожному, навіть тим, хто вважає, що не цікавиться цим, оскільки знати як саме Ти, твій мозок існує, - неймовірно цікаво. На мою думку, нейробіологія - це майбутнє. І я був би дуже радий бути її частиною.

Данило Савченко
Учень 10 класу науково-дослідницької школи "Базис", м. Київ

Я почав вивчати нейробіологію лише за місяць до Нейроконкурсу та одразу зрозумів, наскільки це цікаво та захопливо. Я ніколи навіть уявити не міг, що людський мозок настільки досконала структура. Завдяки цьому конкурсу я змінив свій світогляд, спираючись на свої знання про мозок. Тепер кожну дію, яку я роблю в житті, розумію по-іншому і розумію, скільки роботи виконує мій мозок, щоб щось зробити. Нейроконкурс показав мені, чим я дійсно хочу займатися в житті і те, що за нашим мозком майбутнє.

Марина Самсонюк
Учениця 10 класу гімназії "Академія", м. Київ

Пам’ятаю, ще з дитинства мала полум’яне прагнення осягнути таємниці такого незбагненного явища як свідомість. Логічним продовженням цього бажання стала пристрасть до нейронаук. Якщо відверто, то на мою думку, нейробіологія - це мандрівка в глибини устрою власних тіла й особистості, де кожен крок сприяє кращому усвідомленню себе та оточення, дає можливість поглянути на світ крізь інакші, поки неусталені парадигми. І це надихає! Розвиток цієї галузі є необхідністю у модернізованому суспільстві, і я мала б за честь докладати свої зусилля, щоб ще більше розвіяти туман загадковості навколо такої складної, але водночас захопливої для вивчення нервової системи. Окрім науки, мене завжди приваблювало мистецтво у всіх його проявах, особливо література й живопис. Тож вільний від навчання час присвячую творчості, зокрема написанню віршів. Я вірю, ні, я переконана, що вже найближчим часом світ захоплюватиметься досягненнями українців у сферах науки та мистецтва!

Семен Скрипников
Учень 11 класу Полтавського міського багатопрофільного ліцею №1 їмені І. П. Котляревського

Семен цікавиться біологією та не дуже бажає про себе розповідати.

Марія Ясінець
Учениця 10 класу Калуського ліцею імені Дмитра Бахматюка

Нервова система завжди здавалась мені хаотичною та ніяк не впорядкованою структурою зі своїми правилами, законами та суперечностями. Нейрони, синапси та купа розумних слів не несли в собі ніякого сенсу, змушуючи мене зубрити параграфи про мозок перед уроком біології та успішно забувати після. Та потім мені вдалось вловити суть, і картина перестала здаватись такою далекою. Виявляється, що якщо вникнути, то сенс логіки присутній і в випадково створених шляхах. І от все знову зводиться до мозку, що намагається усвідомити себе, а це буває важче і за астрофізику.