Фіналісти 2024

Кращі мозкознавці україни 2024!

Софія Вагін
Учениця 10 класу Львівського фізико-математичного ліцею при Львівському національному університеті імені Івана Франка

Біологія настільки багатогранна та захоплююча наука, що кожен зможе найти в ній щось цікаве для себе. Ось мене зачепила саме анатомія та фізіологія людини, отже своє майбутнє я планую будувати в медицині. Ще минулого року я відкрила для себе Нейроконкурс та детальніше почала освоювати нейробіологію. Поєднання конкуренції в змаганні та особистої цікавості дізнатися якомога більше в новій для себе галузі, зробили своє. Я задоволена процесом підготовки, написання та готова далі розвиватися в нейробіології.

Аліна Голянська
Учениця 11 класу Луцького ліцею №14 імені Василя Сухомлинського

Нейробіологія завжди була для мене найцікавішим розділом біології. Це не лише цікаво, а й допомагає мені пізнавати та розуміти себе. Мені здається досить кумедним той факт, що наш мозок вивчає сам себе :) У Нейроконкурсі беру участь уже втретє, проте кожного разу завдання унікальні та змушують мене гарненько подумати.

Валерія Григорова
Учениця 9 класу Харківського ліцею №5 Харківської міської ради

Мене завжди цікавили складні речі: пазли, головоломки, завдання і рівняння. Із віком я зрозуміла, що загадка так само криється і в мені - мій мозок, одна з найскладніших структур, придуманих природою. Без нашої хитромудрої нервової системи ми б не мали жодного уявлення про те, що нас оточує. Саме ця сукупність анатомічних структур і робить світ навколо таким дивовижним у наших очах. Довгий час біологія була для мене нічим більшим, ніж предмет в школі, який потрібно вивчити і здати. Тільки з появою в моєму житті нейронаук це стало справжнім стилем життя. Будучи учасником курсу, наче вперше розплющуєш очі. Спершу вони звикають до світла, і все здається абсолютно незрозумілим, але кілька разів моргнувши, ти бачиш те, чого раніше ніколи не помічав. Тоді ти запитуєш сам себе: як же я міг жити без цих знань і навичок раніше? І не знаходиш відповіді на це запитання, бо нейронаука давним-давно стала невід'ємною частиною тебе. Моє ставлення до цього кардинально змінив Доктор Хаус - вигаданий персонаж однойменного серіалу, який своїми видатними знаннями і надихнув мене на вивчення цього розділу медицини. Саме він на своєму прикладі показав, що, маючи глибокі знання у сфері нейронаук, можна не лише врятувати чуже життя, а і краще зрозуміти і усвідомити своє. Для мене велика честь бачити своє ім'я в цьому списку, але я впевнена, що це - лише початок.

Андрій Дудник
Учень 10 класу науково-дослідницької школи "Базис", м. Київ

Минулорічна підготовка та результат на Нейроконкурсі надихнули мене спробувати себе у Всеукраїнській олімпіаді з біології, з метою подивитися, чи є для мене щось цікавіше за нейронауку. Звичайно, такої дисципліни не знайшлося, але мій кругозір в галузі біології значно розширився. З цим новим досвідом та баченням я готовий знову взяти участь в Нейроконкурсі. Цього року буде тільки цікавіше!

Марія Зарицька
Учениця 11 класу науково-дослідницької школи "Базис", м. Київ

Я остаточно визначилась, що хочу пов'язати своє життя з нейронаукою, тому цього року пройшла український Нейрокурс, який дав мені потужну базу перед університетом. Раніше проходила курс від чиказького університету "The Neurobiology of Everyday Life", що добре мене ознайомив з темою, а зараз працюю над науковою роботою у цій галузі.  Загалом, вивчення нейронауки допомогло мені зрозуміти краще саму себе та інших людей, причини певних особливостей нашої поведінки та розладів нервової системи. Я беру участь у Нейроконкурсі, щоб перевірити себе, подивитись на свій прогрес, і, можливо, навчитись чомусь новому.

Карина Коваленко
Учениця 11 класу Скандинавської гімназії, м. Київ

У 9-му класі я зацікавилася біологією, і згодом усвідомила, що дослідження людського організму неможливе без знання нейробіології. Вивчаючи те, як працює наш мозок і нервова система в цілому, я була вражена складністю цих процесів. Тож, дізнавшись про Нейроконкурс, я, не вагаючись, вирішила взяти в ньому участь. Сподіваюся, що це лише початок мого шляху в цій надзвичайно перспективній науці.

Олена Лоїк
Учениця 10 класу Львівського фізико-математичного ліцею при Львівському національному університеті імені Івана Франка

Я почала захоплюватись біологією ще у 6 класі, коли цей предмет тільки з'явився у шкільній програмі. У подальшому я продовжувала розвиватися у цій галузі та ще більше поринула у неї. Також я неодноразово приймала участь у різних конкурсах, олімпіадах, турнірах, тощо, та зрештою спробувала себе у Нейроконкурсі, оскільки саме ця сфера біології привабила мене. Біологія не лише надихає мене, вона також мотивує досліджувати нові можливості у різних її галузях, зокрема в нейробіології. Я вірю, що мої знання та досвід у майбутньому можуть стати корисними для розвитку цієї науки.

Максим Люзан
Учень 9 класу Львівського фізико-математичного ліцею при Львівському національному університеті імені Івана Франка

Мене завжди цікавила біологія, особливо тема нервової системи. Ця галузь захоплює мене своєю складністю та важливістю для нас. Тому, щоб перевірити свої знання, я вирішив взяти участь в Нейроконкурсі.

Іванна Місюра
Учениця 10 класу ліцею с. Вербка Дубівської сільської ради Ковельського району Волинської області

Пам’ятаю, як у дитинстві моя сестра приходила зі школи і з захопленням розповідала факти про людське тіло, які вона вивчила на уроках біології. Тоді я страшенно нудьгувала і не розуміла, що в цьому цікавого. Однак, коли я сама почала вивчати біологію, то поступово збагнула, що це не просто шкільний предмет, а надзвичайно важлива наука, яка пояснює будову організмів, а також взаємодію між ними, без якої сучасний світ у тому вигляді, який ми знаємо, не існував би. Особливу любов до дисципліни я відчула завдяки моїй шкільній вчительці, яка не просто подавала інформацію, а робила це так майстерно, що зацікавила й мене. Тож вивчення біології стало хобі, що приносить і користь, і задоволення. Побачивши конкурс з нейробіології, я зацікавилася цим науковим напрямком та вирішила спробувати свої сили. І не пошкодувала, адже мозок виявився, безумовно, найдивовижнішою частиною людського тіла. З ним не зрівняється найпотужніший сучасний комп'ютер! Тож неймовірно вражає той факт, що ця дивомашина знаходиться всередині нас, забезпечуючи нам можливість не просто існувати, керуючись інстинктами, а самотужки обирати свій шлях, досягати успіху та робити своє життя змістовним.

Дмитро Надвірний
Учень 9 класу Львівського фізико-математичного ліцею при Львівському національному університеті імені Івана Франка

Біологія була завжди для мене цікавою, проте тільки недавно я почав цікавитися однією із, на мою думку, її найбільш популярних галузей, а саме нейробіологією. Я взагалі не очікував, що пройду в другий тур, тому скажу, що завжди треба пробувати свої сили, щось нове, те, що тобі дає задоволення. Сама нейробіологія мене зацікавила ще з дитинства, я хотів дізнатися як працює наше тіло, а тим паче мозок. Вступивши в ліцей, я почав поглиблювати свої знання з біології, бо мені це було цікаво. Аналогічно було й з Нейроконкурсом, я почав вчити і не міг зупинитися, хотілось дізнаватися все більше і більше інформації. Якось так)

Марія Репко
Учениця 11 класу спеціалізованої школи №115 імені Івана Огієнка, м. Київ

Як не парадоксально, але окрім біології, я завжди цікавилася математикою і фізикою. У цих двох галузях завжди є місце для складних завдань і викликів, які потрібно вирішувати. Так от... після знайомства з основами біології я відвідала кілька лекцій з нейробіології і знайшла для себе схожість із фізикою і математикою. У цій сфері ви, ймовірно, глибоко зануритеся у вивчення складних шляхів та процесів функціонування. Тут завжди є місце для використання своїх знань з "класичної біології", а також для використання вашої впертості та бажання розв'язати проблему. Особисто мене це захоплює найбільше.

Марія Сисуєва
Учениця 11 класу Природничо-наукового ліцею № 145, м. Київ

На відміну від багатьох учасників Нейроконкуру, я б не сказала, що мене з ранніх років цікавила біологія, адже я досить довго шукала своє справжнє призначення. Після вступу до ліцею, мене якось запросили на додаткові заняття з олімпіадної біології. І тоді мені відкрився всесвіт, який являє собою набагато більше ніж просто шкільна програма за підручниками. А от зацікавленість у нейробіології виникла відносно нещодавно. Гормональна перебудова підліткового організму змусила мене глибше подивитись, що там коїться в середині, через що наша поведінка і думки можуть так радикально змінюватись. Виявилось, що багато чого зав’язане на хімії, яка проходить у мозку, і це не могло не викликати захоплення. Мене досі дивує те, що наша найабстрактніша думка, найменший рух мізинчика, все знаходиться під контролем мозку. Коли я почала вивчати нейробіологію більш поглиблено, зупинитись було просто неможливо, і за кожною прочитаною сторінкою мені відкривалось краще розуміння себе.

Ігор Січко
Учень 10 класу Львівського фізико-математичного ліцею при Львівському національному університеті імені Івана Франка

Змалку цікавився біологією, а особливо зоологією. Цього року вирішив попробувати себе в галузі нейробіології та записався на  Нейрокурс, і мені сподобалось. Тому і вирішив взяти участь в Нейроконкурсі.

Олександра Тукаленко
Учениця 8 класу Києво-Печерського ліцею № 171 "Лідер", м. Київ

З дитинства цікавлюся природничими науками, навчаюся у математичному ліцеї і люблю розв'язувати цікаві задачі, але більше мені подобається біологія, як і науки про життя в цілому. А ще я дуже люблю читати та грати на музичних інструментах - граю на сопілці у оркестрі і трошки на гітарі для себе.

Марія Ясінець
Учениця 11 класу Калуського ліцею імені Дмитра Бахматюка Калуської міської ради Івано-Франківської області

Нервова система завжди здавалась мені хаотичною та ніяк не впорядкованою структурою зі своїми правилами, законами та суперечностями. Нейрони, синапси та купа розумних слів не несли в собі ніякого сенсу. Та картина перестає здаватися такою далекою, варто вловити суть. Виявляється, що якщо вникнути, то сенс логіки присутній і в випадково створених шляхах. І от все знову зводиться до мозку, що намагається усвідомити себе, а це буває важче і за астрофізику.